התעמלות לאחר לידה

סדנת בטן ורצפת אגן

פעילות יחודית לנשים לאחר לידה. עבודה על יציבה נכונה תוך מתן דגש על שיקום וחיזוק השרירים שנפגעו במהלך ההריון והלידה- שרירי הבטן ורצפת האגן.

       *          *          *          ניתן לבוא עם התינוקות          *          *          *

שרירי הבטן

במהלך ההריון הבטן גדלה, מרכז הכובד נע קדימה ושרירי הבטן נמתחים ונחלשים. בתרגול מתאים לאחר הלידה ניתן להחזיר את שרירי הבטן למצב טרום הריון.

הפעילות  כוללת :

 ♦ זיהוי ותרגול שריר הרחב הבטני כמפתח לבטן שטוחה

 ♦  אבחון ובדיקה להיפרדות שריר הישר הבטני ( רקטידיאסטזיסומתן הנחייה אישית לתרגול

 ♦   חיזוק ארבע קבוצות שרירי הבטן 

 ♦  הנחייה לתרגול עצמי בבית

1/1

הפעילות  כוללת :

♦ זיהוי שרירי רצפת האגן

♦ תרגול מעשי

♦ הנחייה לתרגול עצמי בבית

שרירי רצפת האגן

קיים קשר ברור בין הריון, לידה ובעיות שונות ברצפת האגן כגון דליפת שתן, תכיפות ודחיפות במתן שתן, צניחת אברי האגן (רחם, שלפוחית וחלחולת).


פעילות גופנית ייעודית הוכחה כמונעת ואף כמטפלת בחלק ניכר מבעיות אלו.

1/1

עקרון "החמסה"

השילוב הנכון בהפעלת שרירי הבטן ושרירי רצפת האגן:

 

כיווץ סוגרים   >>   נשיפה תוך איסוף הרחב הבטני   >>   תירגול   >>   שיחרור בטן   >>   שחרור רצפת האגן

לעיון...

הסטודיו של מרנינה / יקינטון 11, רעות.  חדש: תל אביב// 03-9264695 / 052-3449724